UDAR NA MEDIJSKOG DIVA / Zviždačica optužila Facebook da ne brinu o sigurnosti njihovih korisnika: 'Uvijek će izabrati zaradu i profit. Rastrgali su naša društva'

Image
Foto: Profimedia

Haugenin intervju dogodio se nakon što je prikupila dokumente i zviždala po Facebooku na Wall Street Journalu

4.10.2021.
21:00
Profimedia
VOYO logo

Zviždačica Facebooka Frances Haugen namjerila se na svojeg bivšeg poslodavca, optuživši Facebook da je "rastrgao naša društva."

"Verzija Facebooka koja postoji danas razdire naša društva i izaziva etničko nasilje u cijelom svijetu", rekao je Haugen za CBS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
UPORNO KRŠE PROPISE /

Facebooku prijete ogromne kazne: Nisu uklanjali dječju pornografiju, objave ekstremista...

Image
UPORNO KRŠE PROPISE /

Facebooku prijete ogromne kazne: Nisu uklanjali dječju pornografiju, objave ekstremista...

Facebook odabrao zaradu umjesto sigurnosti

Haugen je optužio tvrtku da stavlja profit iznad dobra za javnost, unatoč uvjeravanjima vodstva Facebooka da tvrtka radi na tome da platformu učini sigurnom.

"Bilo je sukoba interesa između onoga što je dobro za javnost i onoga što je dobro za Facebook. I Facebook je uvijek iznova birao optimizaciju za svoje interese, poput zarade više novca", rekao je Haugen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Haugenin intervju dogodio se nakon što je prikupila dokumente i zviždala po Facebooku na Wall Street Journalu, koji je potom objavio niz izvještaja o datotekama koji su otkrili dosad nepoznate detalje o unutarnjem funkcioniranju te društvene mreže.

Šteti se najviše tinejdžericama

Dokumenti su otkrili da je vlastito internetsko istraživanje Facebooka pokazalo da je tvrtka znala da neki njihovi proizvodi štete mentalnom zdravlju nekih korisnika, ponajviše tinejdžerki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Facebookovo vlastito istraživanje kaže da kada ove mlade žene počinju konzumirati taj sadržaj s poremećajem prehrane, onda one postaju sve više i više depresivne. I to ih zapravo tjera da još više koriste Instagram", rekao je Haugen.

Haugen je rekao da je Facebook stavio profit iznad dobrobiti povrijeđenih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Facebook je shvatio da će, ako promijene algoritam kako bi bili sigurniji, ljudi provesti manje vremena na internetskoj stranici, klikat će na manje oglasa i zaraditi manje", objasnila je.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo