Njegov moto dolazi iz filma Woodyja Allena, rekao je u intervjuu Reidu Hoffmanu, suosnivači poslovne društvene mreže LinkedIn, piše Business Insider.
"Odnos, mislim da je to kao morski pas. Razumijete? On se mora neprestano kretati naprijed ili će umrijeti".
Ballmer je istaknuo da ovo isto vrijedi i za tehnološke kompanije.
"Tehnološke kompanije se kreću naprijed ili umiru".
On je također naveo Microsoftove najveće rizike:
- Niste uspješni - "nikad ne dospjevate tamo";
- Dođete na kraju tamo, ali zeznete stvar;
- Nemate talenta da stignete tamo
Ballmer je istaknuo da nije dovoljjno imati veliki talent već: "Trebate imati pravo gledište kako inovirati u područjima u kojima niste jaki."
"Tehnologija je mjesto na kojem se sami morate izmisliti".
Međutim, tempo je sada vrlo ubrzan, dodao je.
Naime, kada je Ballmer započeo raditi u Microsoftu, kompanija se morala "ponovno izmisliti" svakih 10 godina.
Sada izgleda da je to razdoblje puno kraće i iznosi svakih pet godina.