Seminar suvremenih medijskih trendova (SEMPL) u Portorožu

Seminar medijskih trendova (SEMPL), koji će se ove godine održavati od 29. do 30.

16.10.2012.
16:42
VOYO logo

Organizatori Sempla ovogodišnjim će programom regijske konferencije pokazati u kolikoj je mjeri povezivanje važno. Međunarodno priznati stručnjaci i govornici 14. Sempla, čija je nit vodilja “Poveži se”, pokazat će brojne primjere dobre prakse, rezultate istraživanja i uvide u medijsku praksu, koja je sve više određena povezivanjem različitih programskih usluga i uređaja (multimedija), te povezivanjem tehnološkog i društvenog elementa komunikacijske industrije (transmedija).

Na ovogodišnjoj konferenciji nastupit će mađunarodno priznati majstori povezivanja, poput Toma Bowmana, koji u medijskoj tvrtci BBC Worldwide brine za globalni marketing reklamnog prostora i koji se već 20 godina bavi mrežnim oglašavanjem; futurist Gerd Leonhard; autor i strarateški savjetnik Steven van Belleghem, koji je ujedno i najbolji predavač po izboru sudionika 13. Sempla; Béla E. Papp, voditelj poslovne grupacije za oglašavanje i internet, odgovoran za Srednju i Istočnu Europu u Microsoftu; Helen McGee, voditeljica aktivacije na društvenim mrežama u tvrtci OMD International; Guy Abrahams, globalni direktor marketinga u grupaciji ZenithOptimedia Worldwide; Jonathan Gable, direktor poduzeća BrainJuicer i mnogi drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odbor za program Sempla svjestan je da stručnjaci komunikacijske industrije moraju cijelo vrijeme biti u kontaktu sa svjetskim medijskim trendovima, a uz to je – zbog specifičnosti jadranskog tržišta – potrebna i upoznatost s trendovima i najboljim praksama na području država bivše Jugoslavije. Upravo zato programu neće nedostajati predavača iz te regije. Svoje savjete o tome kako umijesiti sve najbolje i najsjajnije u naše tržište tako da ostvarimo najvišu učinkovitost, te usporedbu sa svjetskim i regijskim trendovima, sa sudionicima Sempla podijelit će stručnjaci poput Ivana Jovanovića, odgovornog za sistemsku i izvedbenu potporu kod mjerenja internetske publike u srpskoj podružnici tvrtke Nielsen; Ivan Stojanović, direktor Direct Media Srbija, Irene Kocjan, direktorice marketinga za Srednju i Jugoistočnu Europu u Goodyear Dunlop Sava Tires CSEE; Nataše Djurdjević, direktorice marketinške aktivacije za Srednju i Istočnu Europu u Coca-Cola Company; Maše Muster, voditeljice kvalitativnih istraživanja u slovenskoj istraživačkoj kući Mediana, i drugi.

Govornike 14. Sempla možete pogledati ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo