PRESTIŽNA NAGRADA: / HTZ i Httpool pobjednik kategorije "najbolje korištenje društvenih mreža"

Image

Na ovogodišnjem City Nation Place forumu održanom u Londonu 4. i 5.

10.11.2015.
16:15
VOYO logo

The City Nation Place Awards svake godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga i brand managementa koji odabiru najefikasniju i najbolje provedenu marketinšku strategiju koja potiče promociju turizma gradova ili regija.

Pobjednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Httpoola iskoristila je priliku tijekom rekordne gledanosti Super Bowl utakmice u Sjedinjenim Američkim Državama. Budući da treneri obaju američkih timova koji su nastupili u finalu imaju hrvatske korijene, HTZ je uz podršku destinacijske brending strategije Httpoola promovirao putem američkog Twittera atraktivnu hrvatsku destinaciju: najbolji selfi tijekom utakmice finala osvojio je besplatan posjet Rovinju!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

"Primarni cilj kampanje bio je predstaviti Hrvatsku kao primamljivo turističko odredište među građanima SAD-a", istaknula je Tina Jukić, direktorica sektora oglašavanja Hrvatske turističke zajednice. U roku od 12 sati prikupljeno je više od 300 selfija koji su koristili hashtag #Croatia i hashtag #SuperBowlCroatia, priključilo se 1300 novih followera te je zabilježeno ukupno 13.290 interakcija. Interesantno je i to da je trener pobjedničke momčadi dobio poziv da se "vrati kući", u Hrvatsku.

"Ova uspješna kampanja jasno pokazuje kako integriranje društvenih medija u destinacijsku brand strategiju postaje važan cilj koji može postići izvanredne rezultate", rekao je Timotej Gala, izvršni direktor za srednju i istočnu Europu tvrtke Httpool.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Priča o selfi natjecanju objavljena je i u članku magazina Forbes čime je postala jedna od uspješnica Twitter oglašavanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo