[FOTO] NEŠTO SE NEOBIČNO DOGAĐA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NAKON BRYANTOVE SMRTI: / Kako objasniti ovaj fenomen?

Image
Foto: Profimedia

Nakon Kobejeve smrti počelo se događati nešto pomalo neobično, ali opet ne i nešto što se možda nije moglo očekivati

27.1.2020.
15:17
Profimedia
VOYO logo

Svijet sporta u šoku je nakon objave kako je jedan od najboljih američkih košarkaša svih vremena Kobe Bryant (41) poginuo u padu helikoptera u Calabasasu, gradu u američkoj saveznoj državi Kaliforniji. S Bryantom je bila i njegova 13-godišnja kći Gianna Maria Onore, a poginulo je svih devetero osoba koje su se nalazile u helikopteru. Bryantovi su s još sedmero ljudi putovali na košarkaški turnir za djevojčice na kojem je Gianna trebala nastupiti.

E sada, nakon Kobejeve smrti počelo se događati nešto pomalo neobično, ali opet ne i nešto što se možda nije moglo očekivati. Naime, Bryantu je na društvenim mrežama naglo skočio broj pratitelja. Od trenutka kada je u javnost dospjela vijest o smrti legende NBA-a pa do sada, Bryant je dobio čak četiri milijuna novih pratitelja. Prije smrti pratilo ga je 12 milijuna ljudi, a sada je ta brojka skočila negdje na 16.6 milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Samo njegova posljednja prikupila je čak osam milijuna lajkova, a na njoj je fotografija s LeBronom Jamesom, a pod tom objavom na tisuće ljudi ostavljaju poruke posvećene poginukom Bryantu i još pod tim porukama koje ostavljaju skuplja se ogroman broj lajkova. Eto, bivši igrač NFL-a Lewis Howes napisao je "Tako mi je žao što si otišao", a pod tim komentarom na Kobejevu objavu skupio je 175 tisuća lajkova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fenomen ili?

Da, to je svojevrsni fenomen, ali eto živimo u nekim drugim vremenima, kada smrt poznate osobe više ne ostaje privatna obiteljska stvar, već je ona zapravo servirana javnosti na pladnju i zbog društvenih mreža baš svatko može na nju javno reagirati i još k tome na način na koji želi. Umjesto da svoje osjećaje, intimne i privatne prije svega i ako su iskreni dakako, zadrže za sebe, oni umjesto toga navaljuju na profile unesrećenih i tamo ih, javno, oplakuju.

Tom se temom pozabavio britanski Telegraph još 2016. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto ljudi tugu za celebrityjima izražavaju na društvenim mrežama? "Ljudi koji žale za slavnim osobama na društvenim mrežama zapravo traže pažnju, ali samo ako se mišljenje ljudi čiju pažnju dobivaju slaže s njihovima", napisao je novinar je tad Alex Proud i poentirao time da ljudi u tim situacijama vrlo lako eliminiraju iz kolektivnog oplakivanja sve one koji ne reagiraju kao i oni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo