GEMIUS: / 'Dobili smo nagradu za najbolji proizvod za istraživanje internet publike u Europi'

Image
Foto: Gemius

Gemius je od Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe, krovne europske udruge za interaktivno oglašavanje, dobio nagradu za najbolji proizvod za istraživanje internet publike u Europi.

13.5.2016.
14:11
Gemius
VOYO logo

Piotr Ejdys, predsjednik tvrtke, vrlo je radostan. "IAB nagrada je dokaz činjenice kako europski internet sektor cijeni naše napore, a istovremeno je vrhunac višegodišnjeg predanog rada. To je ujedno i kruna našeg neuobičajeno intenzivnog rada u posljednja tri mjeseca, jer smo dali sve od sebe kako bi naši projekti bili ostvareni u praksi ", rekao je Ejdys i nastavio o popisu projekata koje je tvrtka uspješno provela.

"U ožujku smo započeli studiju o tržištu video oglašavanja pokrenutu u Poljskoj i Ukrajini. U svibnju, osvojili smo natječaj za istraživanje interneta u Češkoj Republici. U isto vrijeme, u Poljskoj se provodi nekoliko ključnih rješenja za reklamnu industriju. Ona uključuju dnevne podatke dostupne preko noći koji prate promet na osobnim računalima na dvije lokacije, dom i ured, kao i na tabletu ili pametnom telefonu. Ali danas, objavili smo prve podatke koji pokazuju potpuni doseg izdavača i web stranica na svim uređajima“, zaključio je Ejdys s ponosom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

IAB Europe Research Awards se organizira posljednjih šest godina

U ovogodišnjem izdanju, Gemius je primio dvije nominacije za rješenja internet istraživanja. Tvrtka je također nominirana za nagradu za proizvodnju podataka o mrežnoj posjećenosti na računalima podjeljenih na dom i ured (Home & Work Multilocation model). IAB Europe Research Awards se organizira posljednjih šest godina. Žiri dodjeljuje nagrade u osam kategorija:

Učinkovitost brand oglašavanja, Potrošački stavovi i ponašanje, Potrošački uređaji, Digitalni oglašivački formati, Oglašivačka rješenja, Istraživačke I podatkovne inovacije, Mjerenje publike, Najbolje korištenje istraživačkog proračuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vibor Kalogjera, Country Manager Gemius-a za Hrvatsku i BiH, najavljuje kako će Gemius novu metodologiju u sklopu istraživanja gemiusAudience prvo službeno primijeniti u Hrvatskoj.

“U finalnoj smo fazi pripreme Overnight rezultata te u naredna dva mjeseca planiramo implementirati novu nagrađenu metodologiju, prvi od svih dvadesetak država gdje je Gemius standard. Uvjeren sam da će domaće tržište odmah prepoznati vrhunsku kvalitetu Overnight podatka i time još čvršče potvrditi gemiusAudience kao “de facto” standard za mjerenje internet publike u Hrvatskoj” Gemiusova pobjeda još je jedan uspjeh na IAB Europe Research Awards. U 2015. godini, tvrtka je nagrađena za projekt metodologije koji je omogućio izdavačima da bolje razumiju njihov potpuni mrežni doseg na svim uređajima (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo