Čak 47% hrvatskih web korisnika zanimaju automobili

Auto industrija već nekoliko godina intenzivno koristi internet kao jedan od glavnih kanala za promociju vlastitih brandova te je jedna je od najzastupljenijih na tržištu online oglašavanja.

21.1.2010.
14:43
VOYO logo

Prema posljednjim rezultatima istraživanja koje je proveo GemiusAudience, automobilizam zanima ili vrlo zanima 47% svih hrvatskih web korisnika.

Naime, doseg među 267 mjerenih Internet stranica u mjesecu studenom 2009. iznosi 1.645.754 hrvatskih web korisnika u dobi od 12 godina i više.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najveći doseg među 267 Internet stranica u studenom imalo je pet portala među kojima je najistaknutiji Net.hr sa svojom rubrikom Auti.

Među hrvatskim internet korisnicima skoro polovica (47%) je onih koje zanimaju ili vrlo zanimaju informacije o automobilizmu. Među njima očekivano prevladavaju muškarci. (74%). Muškarci unutar navedene ciljne skupine su aktivniji korisnici interneta nego žene, obzirom da su u studenom ukupno napravili više od 43 milijuna posjeta usporedno sa 11,5 milijuna posjeta od strane ženskog spola.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U toj ciljnoj skupini ljubitelja automobilizma, muškarci mjesečno naprave u prosjeku 545 prikaza usporedno s 472 prikaza koje generiraju žene. Među hrvatskim korisnicima interneta koji su izrazili zanimanje za automobilizam, nalazimo najviše onih u dobi od 15 do 24 godina (33%).

Analiza zanimanja na segmentu internet korisnika koje zanimaju ili vrlo zanimaju informacije o automobilizmu govori da su unutar skupine najzastupljeniji samostalno zaposleni (31%), a zatim slijede studenti (20%).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najviše poklonika web informacija o automobilizmu dolazi iz kućanstava s tri ili četiri člana (60%) te onih sa mjesečnim prihodima kućanstva 11.001 kn ili više (22%).

Iako se automobili u Hrvatskoj rijetko ili gotovo nikada ne kupuju putem Interneta, ovaj medij ostaje vrlo važna karika u automobilskoj industriji. S inovativnim oglašivačkim pristupima ponuđači direktno komuniciraju s aktivnim dijelom populacije, koja provodi sve više i više vremena na webu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oglašivači u automobilskoj industriji u više navrata potvrdili su da imaju povjerenja u učinkovitost online oglašavanja budući da razina financijskih ulaganja u oglašavanje na internetu raste iz godine u godinu, a internet se zbog svih prednosti pokazuje kao idealan medij za oglašavanje automobila.

Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo